دفترچه راهنمای باسکول

ساخت وبلاگ
با طراحی و ساخت آلمانی و بدنه ای از جنس شیشه نشکن و استیل برای مصارف خانگی ساخته شده است که دارای مقاومت بالا و دقت زیادی است ، ظرفیت 150 کیلو گرمی آن و ابعاد 33×33×1.7 سانتی متری آن را برای استفاده در خانه ها بسیار مناسب کرده است.ترازو بیورر برای ارزیابی سلامت و نظارت بر روند وزنی افراد مناسب است ، اگر شما از طرح های متفاوت و جدید خوشتان می آید شرکت آلمانی بیورر ترازو های خانگی متنوعی را برای استفاده شما طراحی کرده است.




 

مدلظرفیت توزیندقت توزینابعاد
ترازو بیورر gs44150 کیلو گرم100 گرم33×33×1.7


 

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : ترازوی خانگی بیورر, نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 552 تاريخ : سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 13:18

ترازوی وزن کشی بیورر با جنس بدنه شیشه مقاوم با طرحی جدید و مدرن توسط آلمان ساخته شده است ، ترازو خانگی بیورر دارای دو صفحه نمایش دیجیتال و آنالوگ است. ظرفیت این ترازو 180 کیلو گرم با دقت 100 گرم است. ابعاد کلی 34×40×3.1 برای استفاده در منزل بسیار مناسب است.ترازو خانگی بیورر با طرحی خاص و مدرن توسط شرکت آلمانی بیورر طراحی و ساخته شده است که دارای کیفیت و دقت بالایی است. شما با قرار گرفتن بر روی این ترازو زیرپایی در هنگام وزن کشی احساس جالبی را تجربه خواهید کرد.

 

مدلظرفیت توزیندقت توزینابعاد
ترازو بیورر gs58180 کیلو گرم100 گرم34×40×3.1

 

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : ترازوی زیر پایی بیورر, نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 509 تاريخ : سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 13:14

ترازو وزن کشی بیورر محصولی از کشور آلمان بوده و در گروه ترازوی خانگی قرار گرفته است ، جنس بدنه دستگاه شیشه نشکن است و دارای صفحه نمایش LCD است ترازو خانگی از تکنولوژی لرزشی برای روشن شدن بهره می برد و شما با تکان دادن آن می توانید آن را روشن کنید ، اگر بر روی ترازو ، وزنی بیش از ظرفیت آن قرار گیرد ترازو هشدار می دهد ، برای بهینه شدن مصرف انرژی ترازو دارای خاموشی خودکار است که در صورت عدم استفاده طولانی مدت خاموش می شود ، البته برای خاموش کردن ترازو زیر پایی می توان با استفاده از دکمه نیز آن را خاموش یا روشن نمود ، ترازو غیر قابل شست و شو می باشد و از یک عدد باتری 3 ولت لیتیومی برای تامین انرژی استفاده می کند ودارای استاندارد اروپا  ودفترچه راهنمای فارسی ، انگلیسی و آلمانی می باشد
 



 
مدل  ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
 ترازو بیورر gs27 black flower 150 کیلو گرم 100 گرم 30×30 سانتی متر

 
دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : ترازو بیورر, نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 278 تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت: 18:23

ترازو سکا مدل آویز عقربه ای جهت توزین اطفال و نوزادان در مراکز درمانی می باشد ، ترازو آویز سکا ساخت آلمان با رعایت استاندار های توزین بوده و دارای ظرفیت 25 کیلو گرم با دقت توزین 25 گرم می باشدترازو به صورت پرتابل بوده و به راحتی قابل حمل می باشد قسمت قلاب ترازو سکا از قسمت بالا به محلی که از اطراف ، ترازو با مانعی برخورد ننماید آویز می شود و با قرار گیری نوزاد داخل کیسه ی توزین و آویز شدن از قسمت قلاب زیرین ، ترازو موجب نمایش وزن نوازد به صورت عقربه ای می گردد ، بدنه ی ترازو و کیسه ی توزین کاملا مقاوم طراحی شده اند و در زمان توزین آسیبی به نوزاد وارد نمی گردد .
 


 

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : ترازو آویزی عقربه ای اطفال سکا, نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 277 تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت: 18:16

ترازوی رطوبت سنج آدام از تولیدات کمپانی آدام است که در ظرفیت 50 گرم و دقت توزین 0/01 تولید می گردد از قابلیت های ویژه ی این ترازو امکان اتصال به کامپیوتر و نیز تعیین 1 تا 100 رنج رطوبت و نیز قابلیت تنظیم دما از 50 تا 160 درجه را دارا می باشد تولید این ترازو توسط کشور انگلیس صورت گرفته است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 352 تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:48

ترازو عقربه ای معرفی شده محصولی از سکا آلمان می باشد ، ترازو سکا 760 دارای کفی بسیار نرم در قسمت توزین بوده که با قرار گیری فرد نمایشگر عقربه ای بر روی شماره ی وزن نفر توقف می نماید و توزین صورت می پذیرد ، با تمام شدن توزین و خالی شدن قسمت سینی توزین عقربه های نمایشگر به صفر باز گشته و آماده ی توزین بعدی می گردد ، ترازوی سکا در رنگ های متنوع با سلیقه های گوناگون قابل انتخاب می باشد . ظرفیت توزین ترازو 150 کیلو گرم با دقت 1 کیلو گرم می باشد که وزن در نمایشگر عقربه ای دستگاه قابل مشاهده است

 

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 328 تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:46

گواهینامه EMC ترازو و باسکول چیست و چرا ترازو و باسکول نیاز به این گواهینامه دارند ، کدام برندباسکول و ترازو دارای این گواهینامه می باشند ، این سوالات در زمان خرید ترازو و باسکول ذهن خریداران را درگیر می نماید .
EMC مخفف عبارت Electromagnetic compatibility به معنی سازگاری الکترومغناطیسی می باشد ، Emc یکی از شاخه های رشته برق است که در آن تاثیرات جریانات الکترومغناطیسی بر فضای اطراف و همچنین تاثیرات آن بر وسایل الکترونیکی مورد مطالعه قرار میگرد و سعی می شود با استفاده از روش های مختلف دستگاه های الکترونیکی تولید کنند که هم بر اطراف و دستگاه های دیگر تاثیر الکترومغناطیسی نگذارد و هم از سایر دستگاه ها تاثیر نپذیرند .
اهمیت این مورد زمانی مشخص می شود که چند وسیله الکترونیکی در کنار هم قرار می گیرند و هرکدام جریان های الکترومغناطیسی تولید می کند و این جریانات بر روی یکدیگر تاثیر می گذارند و در نهایت موجب اختلال در کارکرد هر یک از دستگاه ها می شود.
این امر در مشاغلی که نیاز به توزین و استفاده از ترازو و باسکول دارند دارای اهمیت بالایی است ، زیرا جابه جا شدن و اختلال در میزان وزن محصولی که روی ترازو و یا باسکول هست موجب خسارت و متضرر شدن افراد می شود ، از طرفی نمی توان ترازو و باسکول را از تاثیرات وسایل الکترونیکی مانند موبایل و به خصوص امواج الکترونیکی مصون داشت ، راه حل این مسئله علاوه بر انتخاب ترازو و یا باسکول دیجیتالی که دقت بالایی داشته باشد و استاندارد های لازم برای صحت کار توزین را گرفته باشد ، توجه به این نکته است که ترازو و یا باسکول دارای استاندارد EMC معتبر باشد تا در هنگام استفاده از ترازو و باسکول ، وسایل الکترونیکی دیگر در دقت و صحت آن ها تاثیر نگذارند .
باسکول پند با دریافت گواهینامه EMC این نگرانی را از بین برده است و تضمین می کند که نمایشگر اندیکاتور باسکول دیجیتال این شرکت ثبات خود را حفظ میکنند و دقت و صحت توزین با باسکول پند در بالاترین دقت خود باقی خواهد ماند .
 

 

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 372 تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:44

اگر بخواهیم در مورد انواع ترازوی نفرکش بگوییم انواع ترازوی نفرکش در دیجی اسکال شامل ترازوی عقربه ای ، ترازوی نفرکش دیجیتال و انواع مدل ها با قابلیت هایی فراتر از توزین قابل انتخاب و خرید می باشد ، ترازو دیجیتال نفرکش یا زیر پایی جهت توزین نفر در منازل و در سطحی بالا تر در استخر و باشگاه ها می باشد .
داشتن وزنی متعادل و تناسب اندام برای افراد در زندگی امروزی مهم است ، به همین دلیل افراد می خواهند از وزن خود و تغییرات آن آگاه شوند ، تا بتوانند به وزن مطلوب خود برسند و یا آن را حفظ کنند ، برای این هدف نیاز به ترازوهای نفرکش است ، این ترازو ها برای توزین وزن افراد ساخته شده است که غالبا ظرفیتی تا 200 کیلوگرم دارند ، دقت سنجش وزن این ترازوها نسبت به ترازوهای فروشگاهی کمتر است .
اینکه افراد بتوانند به طور مداوم از وزن خود آگاه شوند و بر روی افزایش و کاهش وزن خود نظارت کنند نیاز دارند که ترازوی نفرکش را در منزل خود داشته باشند ، به همین منظور ترازو زیر پایی در ابعاد کوچک و برای مصارف خانگی ساخته شده است .
ترازوهای نفرکش دارای دو نوع ترازو عقربه ای و دیجیتال است .
ترازو نفرکش عقربه ای برای نشان دادن وزن فرد از یک عقربه و یک صفحه که اعداد وزن بر روی آن نوشته شده است تشکیل می شود ، با قرار گیری فرد روی صفحه توزین ترازو ، عقربه روی هر عددی که بایستد آن عدد به عنوان وزن فرد محسوب می شود .
ترازو های عقربه ای دارای دقت بالایی در وزنکشی نیستند و معمولا دارای خطای 1 کیلوگرم می باشند .

 ترازو عقربه ای برخلاف ظاهری که دارند ، دقت توزین حساسی در برابر صدمات و ضربات دارند و جابه جایی بیش از حد افراد بر روی آن و یا ضربه خوردن های شدید باعث می شود ترازو دقت خود را از دست بدهد ، تعمیر ترازو عقربه ای هم چندان فایده ای ندارد و نمی تواند دقت اولیه ترازو را برگرداند .



ترازو نفرکش دیجیتالی برای نشان دادن وزن افراد از صفحه دیجیتالی که روی ترازو تعبیه شده است استفاده می کنند ، ترازوهای نفرکش دیجیتالی دارای دقت بالاتری نسبت به ترازوهای عقربه ای هستند و غالبا خطای آن ها در حدود 100 گرم است ، این ترازوها بر خلاف ظاهر شیک و ظریفی که دارند ، دقت توزین مقاومت تری در برابر صدمات و ضربات دارند و دقت سنجش ترازو به راحتی کاهش نمی یابد .
ترازوی دیجیتالی دیگری که در گروه ترازو نفرکش دیجیتال قرار می گیرند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی است ، این دستگاه علاوه بر سنجش وزن افراد ، میزان چربی ، آب ، اضافه وزن و کمبود وزن و حتی در برخی از مدل ها میزان کالری و پروتین بدن را هم میسنجد ، برخی از این ترازو ها دارای حافظه کاربرهای مختلف اند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی در دو مدل خانگی و باشگاهی تولید می شود .

برای تماس با مشاوران ما وخرید با شماره تلفن های دیجی اسکال در زیر تماس حاصل فرمایید :
 خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123 و نمایندگی ها : 02133124701 - 02166919620 و  : 09123124701
 

 

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 281 تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:40

لینک دوستان

خبرنامه